Jesteśmy na facebooku

Logowanie Rejestracja

Zaloguj się
Jeśli nie masz konta, zarejestruj się.

Czy na gitarze można grać widelcem? | Lekcje Sztuki

26 kwietnia 2019 Lublin
Warsztaty Kultury ul. Grodzka 5a / Grodzka 7
Rozpoczęcie: 09:00
Zakończenie: 12:30
Wstęp wolny

Czy na gitarze można grać widelcem? – alternatywne techniki gry na gitarze 
Warsztat związany z Festiwalem Wschód Kultury – Inne Brzmienia

Warsztaty Kultury zapraszają grupy zorganizowane do udziału w warsztatach związanych z festiwalami Noc Kultury, Wschód Kultury – Inne Brzmienia, Carnaval Sztukmistrzów oraz Jarmark Jagielloński.

▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼

Młodzi uczestnicy warsztatu poszaleją na gitarach. Wspólnie 
poszukamy brzmień i sprawdzimy możliwości jakie dają nam przedmioty z drewna, papieru czy metalu. Nie zabraknie też pracy zespołowej i kolektywnego grania na preparowanych gitarach.

Kiedy: 26.04.2019, godz. 9.00-10.30 – dzieci klas I-III; 11.00-12.30 – dzieci klas IV-VI 
Gdzie: Warsztaty Kultury, ul. Grodzka 5a, sala widowiskowa, II piętro
Zapisy: warsztaty przeznaczone dla grup zorganizowanych dzieci uczących się w klasach I-III i IV-VI szkoły podstawowej. Obowiązują zapisy pod nr 81 533 08 18 (od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 16:00). Udział w warsztatach jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona. Grupa nie powinna być większa niż 15 osób.

Prowadzenie: Łukasz Marciniak (1984 r.) – gitarzysta, kompozytor, pasjonat muzyki, współtworzył duo improwizowane Makemake, grające otwarte kompozycje w duchu ambient, free jazz oraz muzyki kompozytorów współczesnych. Występował także m.in. z Leną Czerniawską, Kubą Sokołowskim i Jackiem Mazurkiewiczem. Obecnie współtworzy Trio Brzoska/Marciniak/Markiewicz – muzyczny eksperyment, łączący poezję z gitarą elektryczną i trąbką w otwartych kompozycjach i improwizacjach, poszukując miejsca na współbrzmienie słów i dźwięków w najbardziej optymalnej dla nich formule. Działa również w zespole io – trio grającym współczesną muzykę kameralną.
W swoim dorobku posiada także muzykę tworzoną do niemych filmów takich m.in. jak: „Pies Andaluzyjski” czy „Gabinet dr Caligari”. W działaniach solo pracuje nad własnym językiem artykulacji (pizzicato, preparacje), a w swojej grze wykorzystuje także przestrzeń i oddech, łącząc go z noisem i elektroniką.

Komentarze - bądź pierwszy!

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Zapoznaj się z naszą polityką plików cookies.
Akceptuję politykę plików cookies